منتديات نجوم المستقبل

[color=black]عزيزى الزائر/عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا [color]]
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى اسرة المنتدى
سنتشرف بتسجيلك

]شكرا حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Herz[/right]
[color=blue]

مدير المندى/ محمد جمال جر
[/]
حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Lol

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

منتديات نجوم المستقبل

[color=black]عزيزى الزائر/عزيزتى الزائرة يرجى التكرم بتسجيل الدخول اذا كنت عضو معنا [color]]
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب فى الانضمام الى اسرة المنتدى
سنتشرف بتسجيلك

]شكرا حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Herz[/right]
[color=blue]

مدير المندى/ محمد جمال جر
[/]
حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Lol

منتديات نجوم المستقبل

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كل ما هو جديد فى عالم الكمبيوتر

عيد فطر سعيد وكل عام وانتم بخير ونتمنى ان تشاركونا فى تصميم الموقع ليكون من المواقع المميزة //// مدير المندى **

دخول

لقد نسيت كلمة السر

مكتبة الصور

حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Empty

المواضيع الأخيرة

» مجلة الزامك
حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Emptyالأحد 8 مارس 2015 - 12:01 من طرف امير الاحزان

» ادارة الرتب
حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Emptyالجمعة 17 يناير 2014 - 9:53 من طرف امير الاحزان

» ؤؤؤؤؤؤؤؤؤؤ
حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Emptyالأربعاء 26 سبتمبر 2012 - 3:18 من طرف امير الاحزان

عالم الجوال

تدفق ال RSS

Yahoo! 
MSN 
AOL 
Netvibes 
Bloglines 

حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله

nero0o
    nero0o
    مساعد المدير
    مساعد المدير

بطاقة الشخصية
    محمد جمال جبر:
    حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Left_bar_bleue0/0حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Empty_bar_bleue  (0/0)

حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله Empty حملة الصلاة فى وقتها استحلفكم بالله تدخلوا لوجه الله

مُساهمة من طرف nero0o الأربعاء 17 فبراير 2010 - 9:44

نفسى اصلى كل فرض بمجرد ما اسمع الاذان بش بيحصل غير مرة كل كام شهر نفسى الاقى احد فيكم تساعدنى ونشجع بعض
    احنا بندخل كل يوم ونقعد نتكلم فى حاجات كتير اوى بس بش بنتكلم فى اهم حاجة يومنا مع الصلاة
    انا خايفة نموت واحنا على النت ولا واحنا بندور على عريس ولاواحنا بنفكر فى عيالنا ولا ازواجنا ولا واحنا زعلانين من حبايبنا ولاواحنازعلنين من حد فى شغلنا او رؤسئنا فى الشغل ظروفنا مختلفة لكن فى النهاية احر حاجة ممكن نهتم بيها هى صلاتنا ولو صلينا اكننا بنجرى انا واحده من الناس باصلى فى فترة الاعلانات بين المسلسل وانا بصلى بفكر فى المسلسل مع انه بيعاد 3مرات فى اليوم ياريت الاقى فيكم فتوكات صالحات تعيننى على الاهتمام بصلاتى واعينهم انا ايضا
    ياريت نشجع بعض على الحاجة اللى لما نموت هانتمنى نرجع للحياة علشان نصلى ولو ركعتين ياريت يكون اشتراكنا فى المنتدى سبب من اسباب تقربنا لله مستنياكم ومستنيه تقيمكم علشان الموضوع يستمر ياريت نكتب يومياتنا فى الصلاة

الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 9 مايو 2024 - 22:16